National Geographic

TYTUŁ: National Geographic

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: National Geographic to legenda wśród magazynów, z historią sięgającą ponad 125 lat wstecz za którym stoi największe towarzystwo naukowe na świecie. To dzięki National Geographic odkryto między innymi legendarne miasto Inków Machu Picchu, wrak Titanica czy szkielet superkrokodyla w piaskach Nigru. Na jego łamach znajdziemy artykuły o najnowszych odkryciach archeologicznych i paleontologicznych, niezwykłych kulturach, przyrodzie, historii, medycynie. Porusza także tematy społeczne i polityczne, problemy ekologiczne i efekty zmian klimatycznych. National Geographic słynie z doskonałej jakości publikowanych na jego łamach fotografii.
Średnia objętość 132 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

254 mm wysokości

175 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: ISO Coated v2_300 (ECI)

Środek: ISO Coated v2_300 (ECI)
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety

WIEK

SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
National Geographic
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 5 593
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

National Geographic Numer Specjalny

EVENTY

Wielki Konkurs Fotograficzny

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Warsztaty FotograficzneDedykowane konkursy FOTO dla klientów

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.