naszemiasto.pl

TYTUŁ: naszemiasto.pl

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Bezpłatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: Gazeta powstała w wyniku rebrandingu ukazującego się od 2005 Echa Miasta. Podobnie jak poprzedniczka ukazuje się w największych miastach Polski. Naszemiasto.pl jest platformą trójmedialną dostępną jednocześnie jako bezpłatna gazeta, portal internetowy oraz aplikacja na smartfona. We wszystkich trzech postaciach naszemiasto.pl to przewodnik po miastach. Kompletny przegląd wydarzeń w polskich miastach uzupełniają informacje zcodziennego życia ich mieszkańców oraz informatory ułatwiające poruszanie się po przestrzeni miejskiej.
Rozpowszechnianie dla dnia tygodnia (w raporcie) Czwartek
Średnia objętość 8 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
ROZPOWSZECHNIONE EGZEMPLARZE ROCZNIE
naszemiasto.pl
Średnia
Rozpowszechnianie dla dnia tygodnia (czwartek, wyd. klucz.) 57 738
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Poniedziałek: Aglomeracja Śląska, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław Czwartek: Aglomeracja Śląska, Białystok, Kielce, Koszalin, Kraków, Gorzów Wielkopolski, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Słupsk, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra

EVENTY

Akcje prowadzone przez redakcje naszemiasto.pl w całej Polsce: m. in. przegląd ulicznych kreacji młodych Polaków (Street Fashion), ich fascynacji fotografią (Photoday), czy też niezadowolenia z zakłócania przestrzeni miejskiej (Mistrzowie Parkowania).

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Plebiscyty, m.in.: Najlepsze lody w mieście, Superprzedszkolaki, Najpiękniejsza choinka miejska

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.