Handel

TYTUŁ: Handel

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Miesięcznik „Handel” jest jednym z najstarszych fachowych czasopism skierowanych do branży FMCG, zarówno detalu, hurtu, jak i producentów. Ukazuje się na rynku od 1993 r. Porusza najważniejsze tematy z punktu widzenia właścicieli sklepów niezależnych, franczyzowych i ajencyjnych, a także zarządzających hurtowniami. Artykuły o charakterze edukacyjnym wspierają czytelników w prowadzeniu biznesu, natomiast poświęcone trendom konsumenckim, kierunkom rozwoju rynku FMCG oraz kategoriom produktowym pomagają podejmować najlepsze decyzje zakupowe.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

280 mm wysokości

215 mm szerokości
Rodzaj papieru -
Cennik reklam -

KONTAKT

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.
02-910 Warszawa
www.media.com.pl
EGZEMPLARZE ROZPOWSZECHNIONE ROCZNIE
Handel
Średnia
Rozpowszechnianie płatne 61
Rozpowszechnianie bezpłatne 79 677
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Raporty specjalne w każdym numerze „Handlu”. Newsletter i portal Handelextra.pl dla branży FMCG. Portal Magazynhandel.pl. Analizy i raporty dotyczące poszczególnych kategorii produktowych.

EVENTY

Coroczna uroczysta gala, na której ogłaszane są wyniki konkursu Hit Handlu. Najlepiej sprzedające się produkty w kilkudziesięciu kategoriach, wybrane przez czytelników „Handlu”, odzwierciedlają m.in. najnowsze trendy na rynku FMCG. Jeden z konkursów o najdłuższej historii w branży FMCG, organizowany od 1999 r. Dodatkowo nagrody specjalne w kilku kategoriach przyznaje redakcja „Handlu".

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

1. „Handel” jako jedyny reprezentuje Polskę w jury międzynarodowego konkursu World Tour na najbardziej innowacyjne produkty spożywcze wprowadzone na świecie. 2. Patronuje i aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branży FMCG. 3. Uczestniczy w konferencjach organizowanych przez VFP Communications i patronuje im.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.