Gazeta Polska

TYTUŁ: Gazeta Polska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: tygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Ogólnopolski tygodnik o tematyce społeczno-polityczno-historycznej o profilu prawicowo-konserwatywnym wydawany przez Niezależne Wydawnictwo Polskie Sp. z. o.o. Tygodnik założony w 1993 roku. Nawiązuje tytułem oraz profilem do ukazującej się 190 lat temu Gazety Polskiej. Redaktorem naczelnym od 2005 roku jest Tomasz Sakiewicz. Gazeta posiada w swoim zasobie internetową telewizję o nazwie vod.gazetapolska.pl i jest dostępna na portalu www.gazetapolska.pl . Kluczowi dziennikarze i publicyści: Tomasz Sakiewicz, Katarzyna Gójska - Hejke, Dorota Kania, Piotr Lisiewicz, Wojciech Mucha, Magdalena Piejko, Jacek Liziniewicz.
Średnia objętość 100 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

272 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: 115 g/m2 Royall Roto

Środek: 45 g/m2 Presso
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Niezależne Wydawnictwo Polskie Sp. z o.o.
ul. Filtrowa 63
02-056 Warszawa
www.gazetapolska.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Polska
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 18 015
Sprzedaż e-wydań 39
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Wkładki o charakterze gospodarczym, ekonomicznym, historycznym i militarnym oraz edukacyjnym.

EVENTY

Gazeta Polska Gala Strefy Wolnego Słowa Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych 1 marca Festyny historyczne 15 sierpnia; 3 maja; Piosenki powstańcze 1 sierpniaMiesięcznice smoleńskie i obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej 1 marca stałe, cykliczne; rodzaj)

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Kluby Gazety Polskiej Portal gazetapolska.plPortal vod.gazetapolska.pl GP jest aktywne na portalach niezalezna.pl i telewizjarepublika.pl oraz w TV Republika

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.