Gazeta Lubuska

TYTUŁ: Gazeta Lubuska

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Regionalny
OPIS TYTUŁU: "Gazeta Lubuska" to największy w województwie lubuskim dziennik regionalny. Misją gazety jest bycie blisko Czytelnika i ważnych w jego życiu spraw. Codziennie publikuje teksty, które powstały po zgłoszeniach mieszkańców regionu, a także listy oraz zdjęcia Czytelników. Od lat prowadzi Dział Łączności z Czytelnikami. Gazeta organizuje w ciągu roku kilkadziesiąt konkursów dla regionalnych liderów różnych środowisk.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Sobota
Średnia objętość 32 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

350 mm wysokości

289 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: gazetowy

Środek: gazetowy
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Polska Press Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
www.polskapress.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gazeta Lubuska
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (sobota, wyd. klucz.) 17 072
Sprzedaż wydań drukowanych 4 270
Sprzedaż e-wydań 163
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Tygodnik Zielonogórski Tygodnik Nowej Soli Głos Gorzowa Kurier Żarsko- Żagański Głos Międzyrzecza i Skwierzyny Dzień za Dniem Magazyn Sportowy24 Gratka Praca Nasze Zdrowie Gratka Nieruchomości Tygodnik 60+ Strefa Biznesu Strefa Agro Magazyn Rodzinny Tele Program

EVENTY

Gala Sportu Lubuskiego, Nasze Dobre Lubuskie, Menadżer Województwa Lubuskiego, Kobieta Przedsiębiorcza, Złoty Kłos, Dziecięca Eskorta Falubazu, Flexiform day, Człowiek Roku Krono, Pokażcie Klasę, Listonosz Roku

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

współorganizacja rocznicy Wydarzenia Zielonogórskie 1960 (specjalny serwis internetowy, film dokumentalny), multimedialne Lubuskie Szlaki Turystyczne, wydawanie albumów o woj. lubuskim i książek związanych z regionem, multimedialne Kresy (historia)

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.