Gala

TYTUŁ: Gala

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dwutygodnik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Dwutygodnik Gala to ekskluzywny międzynarodowy magazyn o gwiazdach. Prezentuje sylwetki ciekawych i popularnych osób poprzez szczere wywiady oraz wyjątkowe zdjęcia. Magazyn podzielony jest na cztery części. Gwiazdy to najważniejsza część pisma poświęcona rozmowom z gwiazdami, ilustrowanym sesjami zdjęciowymi. „O tym się mówi” to najciekawsze wydarzenia i gorące informacje z życia gwiazd. Życie prezentuje nowości kulturalne oraz relacje z wydarzeń towarzyskich. Styl pokazuje modę, urodę, design i ciekawe miejsca. Gala to elegancki przewodnik nie tylko po świecie gwiazd, ale także świecie kultury, mody, urody i pasjonujących podróży.
Średnia objętość 108 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

299 mm wysokości

230 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: ISO Coated v2_300 (ECI)

Środek: PSO LWC Improved (ECI)
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
www.burdamedia.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Gala
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 22 566
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Gala MenGala Kids

EVENTY

Róże Gali

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Gala Itaka

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.