Fakt Gazeta Codzienna

TYTUŁ: Fakt Gazeta Codzienna

CZĘSTOTLIWOŚĆ: dziennik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: FAKT to największa gazeta codzienna w Polsce. Od wejścia na polski rynek 13 lat temu jest liderem sprzedaży. W przystępny sposób, w atrakcyjnej szacie graficznej przedstawia i komentuje najważniejsze sprawy dla Polaków. Fakt publikuje bieżące informacje ze świata życia Polaków, polityki, kultury czy sportu i jest też głosem czytelnika w walce o jego prawa. Wydania regionalne dziennika ukazują się w największych polskich miastach.
Sprzedaż dla dnia (w raporcie) Poniedziałek
Średnia objętość 24 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

390 mm wysokości

280 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Papier gazetowy 42,5g

Środek: Papier gazetowy 42,5g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 52
02-672 Warszawa
www.ringieraxelspringer.pl
GRUPA DOCELOWA

PŁEĆ

  • Mężczyźni
  • Kobiety
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Fakt Gazeta Codzienna
Średnia
Sprzedaż dla dnia tygodnia (poniedziałek, wyd. klucz.) 159 438
Sprzedaż wydań drukowanych 160 940
Sprzedaż e-wydań 4
CZYTELNICTWO
czytelnictwo przeciętnego wydania pisma
0
zaangażowanie w reklamę logo pbc plannera
adexposure wskaźnik mediaplanu
0
kontaktów
adexposuretime wskaźnik mediaplanu
0
sekund
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

w środy dodatek FAKT Zdrowie -w czwartki dodatek telewizyjny FAKT TV -w piątki dodatek lifestylowy FAKT Gwiazdy -w soboty dodatek FAKT Krzyżówki 101 Panoramicznych -wydania jednorazowe pod Logo Faktu: książki, płyty, kolekcje do dorosłych i dzieci -Serwis FAKT24.pl -Program interwencyjny „FAKT Masz Prawo” i publicystyczny „Burza Polityczna” -FAKT Mobile – tania i prosta telefonia na kartę

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.