Ben 10 Magazyn

TYTUŁ: Ben 10 Magazyn

CZĘSTOTLIWOŚĆ: miesięcznik
TYP: Płatny
ZASIĘG: Ogólnopolski
OPIS TYTUŁU: Magazyn opowiada o przygodach chłopca Bena 10, który dzięki tajemniczemu urządzeniu – Omnitrixowi – przeobraża się w różne postaci kosmitów i walczy ze złem. We wszystkich starciach Bena 10 dobro zwycięża. Właściciel Omnitrixa to ulubieniec chłopców w wieku 7–12 lat. W magazynie znajdą oni najnowsze przygody Bena, prezentowane w formie komiksów, zadania, ciekawostki, konkursy oraz plakat. Do każdego numeru dołączony jest kosmiczny prezent związany z Benem lub z jego kosmicznymi wcieleniami.
Średnia objętość 36 str.
Podstawowa cena egzemplarzowa -
Wymiary

273 mm wysokości

205 mm szerokości
Rodzaj papieru

Okładka: Okładka: Royal Roto Gloss 150g

Środek: Środek: Ultra Mag Plus Silk 65g
Cennik reklam Link do cennika

KONTAKT

Media Service Zawada Sp. z o.o.
ul. al. Stanów Zjednoczonych 51
04-028 Warszawa
www.msz.com.pl
SPRZEDANE ROCZNE EGZEMPLARZE
Ben 10 Magazyn
Średnia
Sprzedaż wydań drukowanych 12 394
INFORMACJE WYDAWCY
PORTFOLIO TYTUŁU

Ben 10 Omniverse. Kolekcja Filmowa, Ben 10. Wydanie specjalne

EVENTY

1. Fundowanie nagród w konkursach/eventach organizowanych przez Cartoon Network. 2. Cykliczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wspierane kampaniami na portalu dla dzieci http://www.konkursiaki.pl. 3. Wydanie promocyjnej płyty DVD z dwoma premierowymi odcinkami nowej serii Ben 10 i dołączenie jej w postaci gadżetu do magazynu.

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

Stała współpraca patronacka z telewizjami dziecięcymi; spoty reklamowe promujące nowe wydania magazynu, emitowane w telewizyjnych kanałach dziecięcych; mailingi wysyłane z bazy Media Service Zawada; informacje promujące magazyn na portalach społecznościowych partnera telewizyjnego; recenzje magazynu na portalach dla dzieci i rodziców.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa: Audyt PBC oraz Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”. Licencja – wyniki badania mogą być wykorzystywane bez ograniczeń czasowych i bez dodatkowych opłat, pod warunkiem wskazania w każdym przypadku ich źródła. Licencja nie obejmuje prawa modyfikowania wyników (w szczególności tworzenia z nich nowych wskaźników i elementów nowych wyników), ani wykorzystywania ich jako przedmiotu transakcji handlowej, za wyjątkiem płatnego rozpowszechniania artykułów prasowych internetowych, audycji radiowych i programów telewizyjnych.