Z badania przeprowadzonego na zlecenie Newspaper Association of America (N=4 500) wynika, że – zdaniem czytelników gazet – najbardziej godne zaufania i wiarygodne są reklamy publikowane w gazetach (tego zdania było 40% badanych), dalej w czasopismach (30%), telewizji (23%), radio (18%) i Internecie (16%). Co więcej, badani stosunkowo rzadko wskazywali, że reklamy publikowane w gazecie mają charakter wścibski czy nachalny. Taki pogląd wyrażało tylko 19%, zaś odnośnie do reklam w Internecie – 41%, telewizji – 38%, radio – 25%, i czasopismach – 21% (źródło: naa.org).
Kanada
Prasa precyzyjnie dociera do grupy docelowej! Zachęcamy do zapoznania się z case studies Wydawców pism…
Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej…