Dlaczego reklama prasowa? Reklama prasowa pozwala na trafne dotarcie z przekazem do konkretnej grupy docelowej – w przypadku prasy odbiorcy…
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją na temat zmian, jakie zaszły w badaniach prasy Polskich Badań Czytelnictwa. Nowe badania koncentrują…
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie danymi do analityki reklamy prasowej znacznie wzrosło. Jest to spowodowane m.in. potrzebą optymalizacji budżetu w…
Przedstawiamy ostatni raport z cyklu publikacji danych o wynikach reklamy prasowej. Raport dotyczy grupy docelowej kobiet w wieku 40-59 lat.…
Zachęcamy do zapoznania się z raportem na temat wyników badań reklamy prasowej dla grupy docelowej kobiet w wieku 20-39 lat.…
Raport dotyczy reklamy prasowej w grupie docelowej zamożnych kobiet. Poziom dochodów obliczany jest na gospodarstwo domowe. W grupie docelowej uwzględnione…