Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/pbc/wp-content/plugins/freshmail-integration/vendor/class.rest.php on line 172
Machine learning - PBC

Machine learning

Skuteczność reklamy prasowej

Raport generowany w PBC Plannerze na temat zaangażowania w reklamę prasową pozwala uzyskać informacje na temat interakcji czytelnika z reklamą…

5 lat ago

Nowa jakość badań konsumenckich

Adaptacja kwestionariusza będzie polegała na tym, że zostanie on przystosowany indywidualnie do każdego z respondentów. Na podstawie danych socjodemograficznych i…

5 lat ago

Badanie Face Reader

Informatyzacja i automatyzacja procesów biznesowych spoza rynku IT jest już otaczającą nas rzeczywistością. W Polskich Badaniach Czytelnictwa aktywnie wykorzystujemy nasze…

5 lat ago

Reklama prasowa wciąż skuteczna

Reklama prasowa rewelacyjnie buduje autorytet i tego nie da się zamienić 1:1 na reklamę online. Dla reklamodawców wciąż jest atrakcyjna,…

6 lat ago

Mniej badań, więcej modelowania. Machine Learning w badaniu mediów

Uczenie maszynowe zmienia nasze myślenie o badaniach ilościowych i wytycza nowe ścieżki w sposobach ich realizacji.

7 lat ago